• U dient te allen tijde een geldig legitimatiebewijs bij u te hebben. Zoals rijbewijs, paspoort of identiteitskaart.
• Dit geldt ook voor een inschrijvingsbewijs van uw verzekering. Zoals een verzekeringspas.
• Wijzigingen van uw persoonlijke gegevens dient u zo spoedig mogelijk aan de balieassistente kenbaar te maken. Medische gegevens
• Voor uw veiligheid en om u een optimale zorg te kunnen bieden verzoeken wij u om ons steeds te informeren over medische bijzonderheden. Zoals zwangerschap, medicijngebruik, ziektes, infecties, afwijkingen, allergieën etc.
Privacyregeling en geheimhouding
• Patiënten informatie wordt niet aan derden doorgestuurd of verteld zonder uw goedkeuring. Alle informatie blijft binnen het praktijkpand, behalve als het informatie betreft voor een specialist of huisarts die de informatie nodig heeft voor medisch onderzoek (verwijzing). Uiteraard gebeurt ook dit alleen met uw goedkeuring.
Klanttevredenheid
• Wij meten met regelmaat de klanttevredenheid om op de hoogte te blijven van uw wensen en behoeften. Vanzelfsprekend kunt u wensen, behoeften en klachten ook melden bij de balieassistente.
• Wanneer u ontevreden bent over de behandeling, vragen wij u om dit zo spoedig mogelijk aan ons kenbaar te maken. Wij kunnen dan uitleggen waarom iets op een bepaalde manier is gedaan. Wij kunnen dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing. Komen we er samen niet uit, dan kunt u zich richten tot de NMT (Nederlands Maatschappij ter bevordering van de Tandheelkunde) en om bemiddeling vragen.